Saturday, October 10, 2009

Bestemor Unni har strikket til jentene!


Jeg holder på med tova sitteunderlag for å ha under rumpene til de søte små nå som vinteren er i anmarsj.... Men når det er unnagjort skal jeg sannelig prøve å strikke ei ullbukse!!

Skal også få lagt inn bilder av noen luer jeg har strikket (for voksne) de siste kveldene.



Vi skal på Kiwi å handle nå. (Takk for butikker som åpner allerede 07, så vi morgenfuglene kan handle før alle andre skal) .... Også skal vi på Boligmessa i Fløyahallen.
Var så heldige at vi fikk to gratisbilletter fra Bladet Tromsø


I ettermiddag skal jeg og Oda på kino sammen for første gang. Vi skal se Istid 3, og jeg gleder meg VELDIG... Spent på om Oda blir lei av 1 1/2 time stillesittende filmtitting, men tror nok det skal gå bra! Hun liker å se på filmer, og når vi i tillegg skal handle oss masse snop, så
blir nok dette en suksess!!



Og imorgen skal vi i søskenbarnet til jentene sin dåp. Lille Leah:) Begivenhetsrik og hektisk helg, som vanlig!! Sånn skal det være!!

GOD HELG!

1 comment:

Berna Marie said...

Åå så fine, søte små dåkker har! Å så heldig som har fått hjemmestrikka klær:) God helg til dåkker også! Håpe den blir super:) Klem