Thursday, August 6, 2009

Ett helt spesielt øyeblikk...

... akkurat nå...

Daniel og Alma gikk og la seg klokka 7....og til halv8 var Oda også i loppekassa... Jeg sitter på gulvet (ja, faktisk) i stua foran dataen og TVn.... drikker vin, blogger, facebooker, ser på TV... hadde jeg hatt ett sett til med hender hadde jeg vel strikket også.

Hvorfor har jeg ikke evnen til å ta tidlig kveld nå, det er jo åpenbart det lureste jeg burde - med onger som våkner klokka 6 (eller helst litt før) om dagene.... Eller iallefall legge meg langflat på sofaen? Neida, nå sitter jeg bare å tenker at jeg burde

- begynne å skrive i Alma sitt babyalbum
- lime inn bilder
- rydde litt på platten som er overfylt av leker og rot
- gå eller sykle en kveldstur
- skrive noen jobbrelaterte mailer jeg har utsatt i evigheter
- ta inn de tørre klærne som henger ute knusktørre på ett overfylt tørkestativ


Nå har jeg bare 3 uker i permisjon før pappa Daniel skal overta på hjemmebane i 2 måneder. Jeg gleder og gruer meg. Gleder meg til å komme hjem til nye eksotiske middager hver dag...... (iallefall å komme hjem til middag, liksom)... men usj som jeg gruer meg til å være borte fra gulljentene mange timer om dagen... Nå har jeg fått vite at jeg har 2 timer ammefri med lønn pr dag, så arbeidsdagene blir jo ikke ekstreme akkurat, men likevel.......



Nå skal jeg åpne enda ett vindu på dataen, nettshopping!!!!! Det skal jeg bruke kvelden på! JA! IKEA!! Svigers kjører dit imorgen, så nå er det bare å finne alt de kan stappe inn i bilen! YESS YESS:) So long:)

No comments: