Thursday, August 27, 2009

Kommode-jakt i ammetåka....

Etter at vi fikk opp skyvedøra i gangen, så jeg muligheten til å få skviset inn en kommode der... for med to små i hus så får man ikke nok oppbevaringsplass til uteklær o.l....
Lørdag annnserte jeg på facebook at jeg var på utkikk etter en kommode med max dybde 30 cm og max bredde 75cm, alt av interesse! Dårlig med napp der, og dermed dro vi hele hurven på loppemarked - uten hell.
Fant ut at ja-ja, vi tar oss en møbelrunde til uka, og slo meg til ro med det.

Mandag formiddag: Jeg skal i uteboden for å hente en kjøttdeig i fryseren. Hva ser jeg??? Joda du, en kommode. Ivrig løper jeg inn å henter måleband, og de vitale mål?
Netopp. dybde:30cm bredde:72cm
Tre strøk hvitmaling, og vips - gangen har fått sin kommode.....

2 comments:

Elisabeth said...

Ammetåke er en fin ting. Jeg kjenner meg igjen. Hva skal vi gjøre når vi ikke kan skylde på ammetåka lenger? Da har jeg et problem.

Fin kommode du fikk deg i alle fall. God helg. Du er kanskje på Døgnvill??

Klem fra Elisabeth

Linn said...

Tror vi bare må amme til ungene er voksne, sånn bare for å ha noe å skylde på!
Ble ikke noe Døgnvill på oss i år, enn dere?
Ha en strålende dag!! Jeg nyter denne dag til det fulle, siden det er jobb imorgen:)