Monday, August 31, 2009

Mitt nye liv...

Jeg har startet ett nytt og bedre liv. igjen....
 
Det innebærer at jeg skal løpe opp på Varden (159 m.o.h) iallefall 3 kvelder i uka. (helst 7, men med to små sier det seg selv at det lar seg nok ikke gjøre)
Jeg skal bli flinkere å ikke spise så mye tullemat. Ryvita med jordbær skal bli min venn. (Og den grusomme hvitosten som jeg elsker skal jeg gradvis avvenne meg fra- jeg spiser sikkert 1kg hvitost i uka....)
Grunnen til dette er jo såklart de ekstra sommerkiloene som bare har sneket seg innpå meg.
Hadde Grete Roede sett meg hadde hun elsket meg.
Dette nye livet startet igår med gåtur fra Hamna til sentrum, med ei jente i meis og ei i vogn. Tok omtrent 2 timer, men da hadde vi en god del stopp. På kvelden gikk jeg opp på Varden.
Idag har jeg gått t/r barnehagen med Alma i bæremeis og Oda litt gående og litt i vogn, og sannelig har jeg vært på Varden også....
Nå er jeg supermotivert og bestemt, så får vi se..............

1 comment:

Anonymous said...

Flinkisen :) Imponert av dæ Linnie :) Du e litt av ei jenta....skjønne ikj kor du hente både tid og energi fra. Glede mæ til å fløtte nordover, for da skal æ gå tur sammen med dæ ;)