Sunday, September 13, 2009

Ute på platten idag:

Søte lille Oda på 3 sier til pappa`n når han herjer med henne:
 - Gjør sånn med Linn også
- Neeeei, DU skal jo ikke kalle meg Linn, sier jeg til henne...
- Jo-o-ooo, du hete jo Linn
- Jammen, DU sir jo ikkje det.... du skal jo si.... , sier jeg spørrende

Hva tror du min søte lille pike svarer??

TOSK. Av alle ting. (Det svaret jeg fisket etter var jo såklart MAMMA)

Også er det fra barn og fulle folk man hører sannheten. Takk for den, du!!
Her ser du forresten høstluene jeg har strikket til mine to søte små.

7 comments:

Elis@beth said...

HAHA! Herrlig! Du har ikke lysst å strikke en slik lue til min lille tulle? hun må nok ha samme str som Oda!

Klem!

Elisabeth said...

Ufattelig festlig! Tosk!!!! Hvor tar de det fra? Det er jo til å le seg ihjel av.

Utrolig fine luer. Når begynte du å strikke egentlig? Kan ikke huske at du drev med dette da vi jobbet sammen, men det bebynner jo å bli noen år siden... Jeg tar gjerne en bestilling på lue jeg også!

Linn said...

Haha. Tenk å bli kalt tosk av 3 åringen sin ja :-)

Koselig at dere liker luene mine, de er veldig deilige høstluer:) Hvilke farger / str ønsker dere? Tar 130,- pr lue :)

Har egentlig strikket bestandig, men de siste 3 årene har jeg lært meg litt flere ting, og på kveldene når barna er lagt er det TV og strikking som er min avslappning:)

Klem

Elis@beth said...

Bestiller en lue i rosa i str 4 år!

Jodlejodle!

Når du skal kommentere-kommenter på den bloggen til den som kommenterer-da er det mye enklere å få sett hva man skriver til hverandre!!!

Klem!

Elis@beth said...

Gjerne rosa og brun visst du har-uansett nyanse-det som blir finest. Vil gjerne ha sånn blomst også på!!

Klem!

Elisabeth said...

Jeg tar gjerne en i blåtoner. Amalie har så store blå øyne, så det kler henne så godt. Gjerne med noe brunt i også, siden hun har brun skinnjakke ;)

Når det gjelder str så kan du nok det bedre enn meg. Amalie er jo akkurat like gammel som Oda, så de er vel ganske like i hodet....

Takk takk. Jeg gleder meg!

nainalaina said...

Hahaha, æ flirte godt da æ leste dettan innlegget :) Ho e no så søt ho Oda:) Går det kanskje an å få ei oppskrift på ei sånn lua.....kanskje æ kan strikke til mine fadderbarn i julegave :)