Sunday, November 22, 2009

Søndag, deilig søndag!

Her kommer det bilder av boleroen jeg har strikket. I oppskriften var det brukt ett garn som heter sulka, men det fant jeg ikke. Så jeg brukte Eskimo og pinnestr 10.
Ellers fulgte jeg oppskriften, men den ble ikke akkurat som  jeg hadde håpet. Tror garnet er litt for tykt, for boleroen ble litt kompakt....




Det ble en veldig flott kveld igår sammen med gode venner, selvom jeg hadde en bolero fra H&M.
Vi spiste nydelig mat på Lotus, og hadde det superartig hele kvelden!!!



Formen har vært helt super idag, og jeg og Oda startet dagen med å bake kakemenn.




I år var det heldigvis ikke bare smaking, men også mye baking. Tydelig at hun er blitt stor jente!




Barnevaktene (mamma & pappa) gjorde en strålende jobb, og begge jentene sov godt. Jeg klarte såklart ikke sove lengre enn 8 idag, men følte meg  faktisk uthvilt da:) Og da trengte jeg uansett å gjenforenes med lilleknærta, pga melkespreng!





Mye bilder idag, men nå har jeg endelig fått min nye telefon (LG KU990), og den har så suverent kamera at nå blir det mye fotografering!

Akkurat nå leker Oda med sin gode venninne Irene, og Alma er klar for en blund i vogna.... Jeg skal bare kose meg med kaffe og kakemenn idag!! En nydelig søndag:)

No comments: