Thursday, November 5, 2009

Jeg har sviktet.


Jeg har sviktet, og jeg beklager.
Grunnen er rett og slett tidsklemma!! Og kanskje litt prioriteringer.
Det har vært mye ettermiddags-greier med jobb, jeg har vært syk, og jeg strikker så busta fyker om dagen.
12.november 09:00-16:00 skal jeg nemlig stå på UNN messa å selge mine kreasjoner.

Her kommer en liten bildeserie av mitt nyeste design. En RÅLEKKER lue med matchende pulsvarmere, til den nette sum av 350,-

Du kan stikke innom UNN-messa der du finner meg på plan 7, eller bestille på mail: linneidemkristiansen@hotmail.com hvis disse fristet til deg selv eller kanskje til en god venninne i julegave!!
Garnet jeg bruker heter Freestyle, og finnes i ALL VERDENS nydelige farger.








Her kommer det tova sitteunderlaget jeg har strikket til jentene


Må samtidig slenge med ett lite bilde av Alma på en stol av duplo

....sånn går dagene med pappaen i perm!!


Må ærlig innrømme at jeg ser fram til 1.desember, nå skal det bli godt å være husmor for noen mnd før tidsklemma virkelig setter inn!!!



Ha en super kveld!!


1 comment:

Vibeke :) said...

du e altså ei superwoman Linn :) og den lua blei jo rålækker, men har eg bynt på den enda?? nei :p