Saturday, November 14, 2009

Deilig med helg!

Idag har vi hatt en helt herlig lørdag!! Vi sov helt til halv 8, koset oss med deilig frokost før ferden bar til byen:) Vi shoppet garn til meg, for jeg skal strikke meg bolero til julekjolen. Oppskriften har jeg, som med nesten alle andre oppskrifter jeg får tak i, funnet hos min kjære søster :) Kjøpte meg også litt artig stash på GLITTER. Armbånd og øredobber!! Får aldri nok av det!

Min kjære fant seg en fin vest, for nå nærmer julebordene seg. Vi skal først ut å spise neste fredag på LOTUS med 3 andre vennepar.... også fredagen etter skal vi på HUMORGALLA og ut å spise på Biffhuset med 2 andre vennepar!! Superkoselig, gleder meg masse:)

Oda fikk såklart også shoppe litt, hun fikk velge seg TRE ting på SWEET HEART! Valgene falt såklart på 2 forskjellige Hello Kitty-effekter med godteri, og en tøff pengebok med ett godterismykke oppi:)

Alma derimot, hun fikk bare en Rhinox nesespray i bygave, tror hun holder på å bli forkjøla, da er det greit å ha på natta:)

Vi avrundet en koselig bytur med å gå på kafe... Vafler, is og kaffe latte! Nam nam!




Når vi kom hjem laget jeg pølsegrateng, og naboene kom over å spiste nyyydelig middag sammen med oss. Skal legge inn oppskrift en annen dag!





Resten av ettermiddagen har vi holdt oss innendørs, siden Oda først var feberfri igår etter ei heftig uke med influensa.... Ungene har lekt med kitt, også har vi vært skumle med masker som vi har tegnet på:)



Nå sover de søte små, og vi skal spise gulrøtter og epler med dipp. Vi har nemlig inngått en avtale med naboene at vi skal ikke spise noe godteri før lillejuleaften (men da skal vi derimot dedikere kvelden til smågodt og usunnheter)
Men ett lite glass av den nydelige doppio passo (rødvin) skal vi unne oss, og se noen episoder av Sopranos som vi akkurat er begynt å følge med på!!!

Håper alle sammen har en super lørdagskveld, med eller uten kalorier:)

3 comments:

Berna Marie said...

Ååå, det hørtes ut som en helt super og perfekt dag! Og så godt å høre at Oda e frisk igjen:) Glede meg til å få oppskrifta på pølsegratengen! Ha en fin uke:)

Anonymous said...

I want not acquiesce in on it. I over polite post. Expressly the appellation attracted me to study the sound story.

Anonymous said...

Amiable fill someone in on and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you for your information.